larvencandy

Alla inlägg den 13 september 2011

Av E & J - 13 september 2011 18:08

hejsan.

nu ska ni få se vad J har på sig   men jag glömde att ta en bild på hennes kläder  !!!

men jag har målat hennes kläder! här får ni hennes kläder:

  tryck på bilden så ser ni lite bättre! <3

här kommer mitt lilla mellan mål:

  munkar och Risi frutti smodie  

risifrutti smothie

uppe från jag blandade risifrutti men smothien! gooott

munkarna jag åt...mummsimumms!!!!!

men jag måste äta nu..<3

hej då!    



 

Av E & J - 13 september 2011 07:19

hejsan.

nu skriver E men J hälsar oxå godmorgon!

nu ska n se vad jag E har på mig!

det var kläderna på mig E!

  ringen jag har på mig!...

naglarna jag målade i går!

japp J kommer ni får se efter skolan.

efter skolan blir det pluggning! M1

japp så eh det.

här får ni en låt jag lyssnar på heeeeeeeeeeela tiden

  det var låter Fly

hejsan svejsan  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej vi e två bästisar som e för det mesta glada! Vi kan bråka i 2 min och sen blir vi vänner! Vi kommer skriva om MSP men meeeeeeeeeest om FRITID!
vi kommer ha veckans blogg
och veckans låt! komentera gäärna! hejsvejs från E & J

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards